Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku – Odnosi s javnostima
Projekt “Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku” izvrsno je prihvaćen u šibenskoj javnosti od samog početka. Tome su sigurno doprinijele pažljivo osmišljene i dosljedno provedene aktivnosti odnosa s javnošću. Kreator.atk je, zajedno s djelatnicima JUZPVŠKŽ, sudjelovao u svim fazama projekta – od definicije ciljanih skupina, preko izrade kalendara aktivnosti, do realizacije konkretnih akcija, komunikacije s medijima i prikupljanju objavljenih materijala.
Projekt je obuhvaćao osmišljavanje i realizaciju slijedećih aktivnosti:
- Definicija ciljanih skupina, njihovih potreba i strategije komuniciranja sa svakom pojedinom grupom
- Plan komuniciranja i kalendara aktivnosti s budžetom
- “Kick off” konferencija s prezentacijom za medije
- Prezentacija šetnice u Kanalu sv. Ante za turističke vodiče
- Prezentacija šetnice u Kanalu sv. Ante za agencije
- Konferencija javnih ustanova za upravljanje zaštićenim prirodnim vrijednostima
- Organizacija završne svečanosti – otvorenja šetnice u Kanalu sv. Ante
Za uspješnu realizaciju aktivnosti, Kreator.atk je klijentu kontinuirano pružao različite usluge:
- Edukacija menadžmenta
- Pripreme govornika za javne nastupe
- Izrada prezentacija i govora
- Izrada materijala za medije (Press kit CD-ovi)
- Izrada i distribucija sredstava komuniciranja medijima (priopćenja, pozivi, editorijali foto galerije…)
- Izrada i distribucija sredstava komuniciranja putem društvenih mreža (foto galerije, video spotovi…)
- Organizacija konferencija za medije
- Prikupljanje objava u medijima
- Izrada oglasa i letaka za potrebe komuciranja s javnostima
- Izrada i održavanje internetske stranice i profila na društvenim mrežama Facebook, Youtube i Flickr
- Tehnička podrška na javnim prezentacijama