Seminari: Vrijeme je da ozbiljno shvatite marketing
Ciklus seminara “Došlo je vrijeme da ozbiljno shvatite marketing” organizira tvrtka PODI Šibenik u suradnji s agencijom Kreator.atk. Projekt financira Ministarstvo poduzetništva i obrta u okviru programa “Poduzetnički impuls – Obrazovanje za poduzetništvo 2012.” Seminari će biti organizirani u prostorijama Poduzetničkog inkubatora.
Ciklus se sastoji od pet pojedinačnih seminara:
- Kreiranje brenda
- Tko su naši kupci?
- Odnosi s javnošću
- Internet marketing
- Društvene mreže
Više informacija o seminarima možete ponaći OVDJE>>
- Kome su namijenjeni?
Seminari su namijenjeni poduzetnicima, voditeljima marketinga, prodaje i promocije u svojim tvrtkama. Posebno su pogodni za poduzetnike početnike ili one iskusnije koji imaju malo iskustva u ozbiljnom, strukturiranom pristupu marketingu. U najvećoj mjeri – iste principe u svom radu mogu primjenjivati ivolonteri u udrugama, te zaposlenici u javnim tvrtkama i institucijama.
- Koji je cilj seminara?
Primarno, cilj seminara upoznavanje polaznika s marketinškim strategijama i alatima pomoću kojih će povećati prodaju i opstati na tržištu. Volonteri i zaposlenici iste će principe moći primjenjivati za ostvarenje svojih ciljeva. Usvajanje marketinškog načina razmišljanja i primjenom marketinških alata jedini je (legalni) način kojim možemo postati i ostati konkurentni na globalnom tržištu, koje je došlo i u Šibenik.
- Što trebam znati za uspješno pohađanje seminara?
Ništa. Potrebna je samo dobra volja, otvoren pristup i istinska želja da nešto naučite.
- Gdje se odvijaju predavanja?
U zgradi Poduzetničkog inkubatora u Šibeniku gdje se nalazi i uprava tvrtke PODI Šibenik. Gdje je to? Evo ovdje>>
- Koliko koštaju predavanja?
Ništa! Sva su predavanja besplatna za sve polaznike. Troškove u cijelosti snosi Ministarstvo poduzetništva i obrta.
- Moram li se prijaviti, ili se mogu samo pojaviti na dan predavanja?
Prijavite se. I to što prije. Zbog održavanja razine kvalitete predavanja, broj polaznika je ograničen. Osim toga, moramo znati točan broj polaznika kako bi mogli pripremiti materijale za prezentaciju.