City Life – Dizajn vizualnog identiteta
Grafičko oblikovanje vizualnog identiteta trgovačkog centra City Life jedan je od najvećih i najdražih izazova u dosadašnjem poslovanju. Stara robna kuća “Šibenka” jedan je od karakterističnih landmarka Šibenika i jedan od simbola gospodarskog razvoja grada osamdesetih godina prošlog stoljeća.
Stara je robna kuća, osim što je za to vrijeme bila fenomenalno opskrbljena, ostala zapamćena i po sjajno razvijenom vizualnom identitetu. Od svijetleće reklame na glavnoj fasadi, preko oslikanih i uređenih izloga, do oznaka u prostoru. Papir za umotavanje, vrećice, oznake kategorija i odjela, škartoci za čokolade u rinfuzi, cijene, akcije – sve je bilo oslikano i otisnuto. Kupac je u svakom trenutku znao gdje se nalazi.
Zato smo s velikim strahopoštovanjem pristupili poslu dizajna vizualnog identiteta obnovljenog objekta koji je, uz međunarodni naziv, dobio i novi izgled. Arhitekti su obnovljenoj robnoj kući unijeli novi život uvođenjem žive palete boja na vanjskoj fasadi i na taj način je uveli u novo doba. Na isti način smo postupili i mi. Za polazište smo uzeli izvorni logotip, unijeli boje i novu dinamiku među elementima.
Jednobojni i statični elementi dobili su živost. Robna kuća Šibenka postala je City Life.