Vrijeme je da ozbiljno shvatimo – učenje
Nakon šezdeset sati predavanja i trostruko više vremena provedenog u istraživanju i pripremi seminara, priveli smo kraju i ovaj sjajan projekt. Pričajući o brendiranju, odnosima s javnošću i internetu shvatio sam da je od svega najvažnija – strast za znanjem.
Od prvog susreta s ekipom bilo je jasno da će ovo biti sjajan projekt u kojem ćemo svi puno naučiti. Isto tako, vrlo brzo je postalo jasno da je, uz edukaciju, glavni cilj seminara – motivacija. Svakodnevni poslovni život i okruženje često u nama ubije želju za učenjem. Čak i ono što znamo ponekad stavimo u stranu da bismo udovoljili čudnim kriterijima koji oko nas vladaju.
Većina polaznika seminara su i prije znali dosta o brendiranju, targetingu, odnosima s javnošću i internetu. Na žalost, tek manji dio toga su imali prilike realizirati u poslu. Iz nekog razloga, većina znanja o marketingu, promociji i odnosima s javnošću se u praksi ne primjwnjujw, već se posao marketiških stručnjaka svodi na tek mali dio promocije. Prelaskom iz škole u ured, čuvena “4P” nestaju. Nestaje izrada plana promocije, istraživanja, mjerenja, ciljane skupine, ciljevi i sve ono o čemu su nas godinama učili.