Hotel Olympia – Rebranding

Hotel Olympia jedan je od najvažnijih simbola turističkog razvoja u Vodicama. Uspješno posluje više od 40 godina. Nakon uspješno provedene privatizacije, novi menadžment se odlučio na promjenu poslovne politike, podizanje kategorije hotela i okretanje ka individualnim gostima. Odluka je uključivala rebranding hotela i izradu novog vizualnog identiteta. 

Kreator.atk dizajnirao je novi izgled vizualnog identiteta hotela, te osmislio osnovne smjernice promocije hotela na međunarodnom tržištu. Dizajn je započeo osmišljavanjem novog znaka i logotipa hotela.

Osnovni motiv novog identiteta je maslinov vijenac. Maslinu je, prema grčkoj mitologiji, narodu darovala božica Atena. Maslina je simbol Mediterana, zdravlja i blagostanja, što se savršeno uklapalo u novi izgled, image i ponudu hotela.

U suradnji s menadžmentom hotela, u iduće dvije godine kreator[atk] osmišljava i realizira:

  • Sredstva poslovne korespondencije
  • Promotivnu poslovnu mapu
  • Promotivnu brošuru “Olympia hollydays”
  • Promotivnu brošuru “Olympia wellness”
  • Promotivnu brošuru “Olympia business”
  • Promo bannere za sajmove
  • Promo letak za sajmove
  • Oglase za strane časopise i portale
  • Cestovnu signalizaciju
  • Vanjske oznake hotela
  • Unutarnju hotelsku signalizaciju
  • Cjenike, jelovnike i oznake u restoranu
  • Posuđe, šećer i drugu galanteriju u barovima
  • Hotelski direktorij
  • Promotivne materijale u sobama
  • Elektronsku (flash) prezentaciju za sajmove
  • Poslovne poklone
  •  



2012 © kreator.atk