Hotel Olympia – Rebranding
Hotel Olympia jedan je od najvažnijih simbola turističkog razvoja u Vodicama. Uspješno posluje više od 40 godina. Nakon uspješno provedene privatizacije, novi menadžment se odlučio na promjenu poslovne politike, podizanje kategorije hotela i okretanje ka individualnim gostima. Odluka je uključivala rebranding hotela i izradu novog vizualnog identiteta.
Kreator.atk dizajnirao je novi izgled vizualnog identiteta hotela, te osmislio osnovne smjernice promocije hotela na međunarodnom tržištu. Dizajn je započeo osmišljavanjem novog znaka i logotipa hotela.
Osnovni motiv novog identiteta je maslinov vijenac. Maslinu je, prema grčkoj mitologiji, narodu darovala božica Atena. Maslina je simbol Mediterana, zdravlja i blagostanja, što se savršeno uklapalo u novi izgled, image i ponudu hotela.
U suradnji s menadžmentom hotela, u iduće dvije godine kreator[atk] osmišljava i realizira:
- Sredstva poslovne korespondencije
- Promotivnu poslovnu mapu
- Promotivnu brošuru “Olympia hollydays”
- Promotivnu brošuru “Olympia wellness”
- Promotivnu brošuru “Olympia business”
- Promo bannere za sajmove
- Promo letak za sajmove
- Oglase za strane časopise i portale
- Cestovnu signalizaciju
- Vanjske oznake hotela
- Unutarnju hotelsku signalizaciju
- Cjenike, jelovnike i oznake u restoranu
- Posuđe, šećer i drugu galanteriju u barovima
- Hotelski direktorij
- Promotivne materijale u sobama
- Elektronsku (flash) prezentaciju za sajmove
- Poslovne poklone